Nejčastější dotazy

Nemám možnost obrázek oskenovat!

Nevadí můžete obrázek poslat a my Vám ho oskenujeme a při zasílání hrníčku obrázek zašleme zpět.


Jaká je doba dodání?

Hrníček je předán dopravci nejpozději do 2 pracovních dnů, ale snažíme se expedovat co nejrychleji, když vše jde jak má tak jsme schopni vyexpedovat objednávku, která dorazí ráno ten stejný den.


Co když se hrníček při přepravě rozbije?

Hrníček se snažíme co nejpečlivěji zabalit aby se nerozbil. Také Vás žádáme aby jste při přebírání balíčku s hrníčkem překontrolovali zásilku a případně s dopravce zapsali poškození balíku. Pokud přece jen dojde hrníček poškozený rádi Vám na své náklady pošleme nový.


Jak můžu hrníček reklamovat?

Hrníček samozřejmě lze reklamovat. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.


Lze objednat více hrníčků?

Hrníčků si můžete objednat kolik chcete, pokud náhodou není nějaký tip hrníčku skladem, rádi vám ho seženeme. Pokud máte zájem o více hrníčků stejného druhu napište nám email a domluvíme se.


Může se hrneček mýt v myčce?

Detaily jsou vždy uvedeny u konkrétního hrníčku.


Lze na hrníček natisknout něco jiného než dětský obrázek?

Je možné tisknout téměř cokoliv, určitě nás kontaktujte a můžeme to pro konzultovat.